1 yaşına kadar kızımla sürekli beraberdik hep oyun oynadım ilgilendim sevgimi gösterdim ama hep babacı biraz işime gelsede bazen kıskanıyorum babasına gidince beni sadece emerken arıyo bide 1 yaşından sonra ben işe başladım yani kendi işimiz 4 saat falan babannesine bırakıyorum son zamanlarda aşırı mız mız sürekli ağlıyo her şeye yani eskiden bana düşkündü falan ama bi garip hissediyorum hem vicdan azabı hemde beni sanki artık sevmiyomuş gibiiii😔