Hanımlar aranızda a101in bim gibi marketten hazır balık alıp pişiren var mı memnun kaldınız mı tadı nasıl balık bizim evde hayatta yapılmaz eşim kokudan çok rahatsız olur asla eve sokmaz ama kaç gündür kızımın canı çekiyormuş aklına düşmüş yazık yavrum da eşim den dolayı yiyemiyor hava soğuk dışarıda da yiyemiyoruz sipariş vermek istemiyoruz çünkü nen balık konusunda çık çok hassasım bayat mı gelir diye falan ama kaö gündür markette birilerinin elinde görüyorum ne bilim üstünde de taze falan yazıyor sizce deneyim mi bu arada en kokusuz nasıl pişirebilirim ?