nesegul bizde 3 yılı geçti evliyiz aynen öyleyiz bizde eşim gelince karar verip yapıyoruz bazen çok yemek yapıyorum ama canımız istemiyor yemiyoruz o yüzden o gelince karar vermek daha iyi oldu. Öyle yemek bekleyen biri değil çok şükür Hergün makarna yapayım Hergün yer en büyük şansımı burda kullanmışım 😂