Merhaba oğlum bugün 4 aylık oldu sağlık ocağına gittiğimde devletin karşıladığı demir ilacını verdi günde on damla aç karnına vermem gerektiğini söyledi. Yorumlara baktığımda devletin verdiğinden kimsenin memnun kalmadığını gördüm kullandığınız demir ilacı ve memnuniyetleriniz var mı? Gaz, kabız, ishalve kusma yapabileceği söylendi bu ilacın şikayeti olmayanlar lütfen tavsiyede bulunun. Sevgiler♥️