5 ay olacak doğum yapalı az kaldı şimdiye kadar hep göğüs pedi kullandım göğüs pedi olmadan durunca hep sütüm akar ıslanırdı önüm tişörtüm hatta yatağa ble geçerdi geceleri mecbur kullanıyordum ama dünden beri göğüs pedi takmıyorum ve hiç danla bile yok sütyende bebeğim emiyor doyuyor yani de böyle olunca bi üzüldüm gibi normal mi meme terbiye olur diyorlardı bu böyle bişey mi birde mesela bir göğsü emzirirken öbüründen de süt akardı ama o olmuyor artık 🥲