uykusuzanne__ esilamom02 biberon almanıza gerek yok o silikonlar aylarına göre satılıyor onlardan alın😊
degersizbirhayat_1 esilamom02 lansinoh veya comotomo öneririm özellikle comotomo sağlam ve güzel biberon Eczanedekiler genelde klasik oluyor zaten
esilamom02 degersizbirhayat_1 evet pahalı olsa da aşırı beğendim sipariş ettim gerçekten kaliteli duruyor keşke daha önce duysaydım diyorum boşuna o kadar biberon aldım
degersizbirhayat_1 esilamom02 beğenmene çok sevindim mutlu oldum 😁😁Güle güle kullanın cici biberonunuzu ben 4. Aya kadar kullanıp hızlı akışa geçmeyi düşünüyorum bu baya yavaş çünkü ama şekli şemalı pek güzel biberonun 😁
degersizbirhayat_1 esilamom02 bende alalı 2 ay oluyor piyasadaki en yavaş akışlı biberonmuş denk geldim hemen aldım daha önce hiç görmemiştim