Hayır ben ve annemler ayrı ayrı hep alırız tadı o kadar güzel kiii.. skt tarihide 2025 oluyor zaten ondanda şüpheniz olmasın afiyetle yiyin :))) Hatta her hafta balık tutan eşim A-101 deki dondurulmuş balıktan yiyince çok beğendi tiryakisi oldu diyebilirim o bile :))