Kbrkc17 Sevgili anneler Antalya merkez veya Serikte memnun kaldığınız bir kadın doğum uzmanı var mı? Özel veya devlet fark etmez. Şimdiden teşekkür ederim.
aysebb Kbrkc17 Medstar yıldızda Koray Duman. Kızım şuan 13 aylık bizim doktorumuzdu şiddetle tavsiye ederim 👍 Eğer birdaha hamile kalırsam yine ona gideceğim. Arkadaşımında doktoruydu biz seviyoruz kendisini en önemlisi çok güveniyoruz
askbebegimmbenim aysebb benim doktorumdu hamileliğim boyunca ama doğum yapmak nasip olmadı 3 günlük izne gitmeden önce muayene olmuştum daha 1 2 haftasi var doğmaz daha demişti 🫣 suyumun gelmesiyle Koray hoca izindeyken bebisim doğdu şansıma çok araştırıp seçtiğim bı doktordu👍 yine çocuk düşünsem yine aynı doktor a giderdim pozitif iç rahatlatıcı bı doktor
askbebegimmbenim Ogulluana Mehmet Şimşek de çok iyi bir doktor annem onda doğum yapmıştı 20 yıl önce hala devam ediyor başarılı 👍
tmom Medstar yıldız Fatih Gündoğdu. Ağustos da doğum yaptım hâlâ hastaneye gittikçe uğrarız. Çok profesyonel, bilgili, psikojiden çok iyi anlıyor ve en önemlisi çok babacan. Biz çok sevdik ve çok memnun kaldık kendisinden.