Bebeğim 27 haftalık doğdu, 2 ay küvezde kaldı. Orda biberonla beslendi bi süre meme de alıyordu ama öyle bi emmiyordu. Çok küçüktü çenesi daha tutamıyordu eve çıktıktan sonra da aynı şekilde, ben de yine biberonla devam ettim. Çünkü ne kaşık biberonla içebildi ne eds olmadı yani. Sonra silikon uç denedim bı süre, ara ara onunla güzel emdi ama yine arada mama veriyordum doymuyordu. Emmeyince sütüm azaldı, düzenli de sağamadım derken bı baktım ki artık full mama içiyor. Nolduysa silikon ucu da almamaya başladı. Alıyor yırtıyor kendini hele uçsuz öcü görmüş gibi ucunu değdirip meme olduğunu anlayınca basıyor bağlığı imkani yok almiyor. sessiz ortam, ten tene temas, sakinlestirip tekrar veriyorum yok. Kronolojik 4 ay 19 günlük, düzeltilmiş 1 ay 23 günlük. Yani artık algıları açıldığı için geç mi acaba geç mi kaldım daha ne yapmam gerekiyor böyle olup da sonradan emzirebilen var mı?