malesef milli sorun oldu😔 ben bazen deliriyorum çocuğa yetemedigim zamanlar al sen yoruldum biraz vakit geçir diyorum bi elinde çocuk vi elinde tel. yada bekle bi saklaniyim aliyim diyor. bazen öyle daliyorki konuşsam dahi duymuyor. ama az kaldi o telefonu bir gun camdan aşağı atabilirim😂