ber27 benim kızım da aynısı oldu 2 buçuk ayda zor zahmet atlattık ama ilk iki haftadan sonraki anne sütü sarılığı olarak geçiyor. Bende iki defa kan verdim bu süreçte ikisinde de yavaş yavaş azaldı sarılığı geçiyor 3 aya kadar devam edebilir demişti doktorum ben o testleri şahsen yaptırmadım bebeğimi sürekli kan al ver ugrastirmamak için iki defa Kan verdiğimde değerler düşüyordu bende testleri yaptırmadım gözünün içinde vardı en son o gidiyor zaten 2 buçuk aylıkken tamamen silinmişti yani bilemedim size kalmış yaptırıp yaptırmamak ama bayginligi yoksa yani gerek yok bence anne sütü sarılığı ya da uzamış sarılık karacigerlerle ilgili bı sıkıntı olabileceğine işaret ediyor ama yani bilemiyorum dedigniz gibi. Bol bol emzirin ben yarim saatte bir bı saatte bir meme ağzında dolandirdim 3 ay boyunca yani gerekirse mama da verebilirsiniz ama benim bebeğim kabul etmedi mamayı ben sürekli emzirdim öyle öyle atlattık