Kızlar regl günümde kahverengi bi akıntı oldu 1 gün sürdü test yaptım hep negatifti dün akşam yaptim yine negatif bugün sabah uyanınca yaptim yine negatif oldu bi kaç saat sonra bi çizgi daha oluşmuş aynı markayı daha önce de kullandım hiç sonradan çizgi olmadı acaba gebe miyim