Herkese merhaba. Bebeğim 4 -5 ay önce alıp 8-10 kere anca kullanabildiğim kangurusu satıyorum. Bu markayı doktorumuz önermişti, bebeğim doğduktan 2 ay sonra aldım ve kullandım. Keşke yeni doğan itibariyle alsaydım çünkü yenidoğan a da uyumluymuş, ben bu markayla geç tanıştım. Bebeğim hızlı büyüdüğü için de uzun kullanamadım yaz dönemi acil işimiz olmadığı sürece çocuğu dışarı çıkarmadım.
Kutusu duruyor, kutuyla birlikte İstanbul içi elden vermeyi düşünüyorum.