tugceuygar bebişi yatağa koyarken önce ayaklardan başlayıp en son kafasını yavaşça indiriyorum ben, indirdikten sonra bir elimi karnına koyuyorum diğeriyle sırtını veya poposunu pışpışlıyorum. Birde yatağa koyacağım esnada beyaz gürültü veya pış pış açıyorum iyice daldıktan sonra kapatıyorum. Eğer bu yönteme rağmen ağlarsa kucağıma alıp sakinleştirip tekrar tekrar deniyorum, en sonunda uykuya dalıyor. Bu şekilde uyanmasıda çok normal bence. Anne kucağı sıcaklığında uyumak istiyor