Kızlar bebeğim 50 günlük doğduğundan beri meme ucum olmadığı için silikon ile emziriyorum hala ucum yok denebilir. Silikonu bırakmayı denedim ama ters tepti şimdi silikonuda emmek istemiyor. Sütümde öyle çok değil humana çay ve bestlak damlayla biraz arttı ondan önce hiç yoktu. Bide erkek çocuğu iştahlı doymuyor mamada veriyorum ama önceliğim anne sütü olduğu için bide doktor mamayı azaltın dediği için silikonla da olsa emsin istiyorum ama krize giriyor kabul etmiyor. nasıl bir yol izleyebilirim benimle aynı ya da benzer durumda olan var mı?