55 gunluk bebegim var, gunlerimiz uyansın emzir altını temizle sev konus uyut bu sekilde geciyor. Gunduz uyku uyuyor ama gecelerde sorun var daha erken diye cok takmadım. Neyse bunlar sorun degil, dun 7 gibi uyandı sirayla babasi da ben de ilgilendik sonra uyutmaya calistik uyumadi bazen memede kestiriyo kucakta kestiriyo falan, park yatakta uyutmaya calistik uyumaadi, biraktık cıktık odadan baska odaya gectik yatakta oylece yattı. Cok sesi de cikmadı ara ara gidip baktık oyle duruyodu. Bikac saat boyle gecti… normal bebegin yalniz kalinca aglaması falan gerekmez mi benim bebegim neden aglamadan durdu hep acaba, aklıma takıldı oylece sessiz sessiz etrafı izlemesi… ne zaman gitsem yatakta yatmis bakınıyodu. (Linclemeyin hep kulagimiz gozumuz ondaydı sadece yanına gitmedik bizi gormedi) 13 gun yogunbakımda kalmisti o yuzden yalnızlık mı seviyo acaba bana baglanamadı mı😔