Son 1 haftadır burnumdan geldi. Sürekli sinirli olduğu için hızlı hızlı nefes alıp veriyor ve bağırıyor. Hani diş desem gece ağlaması felan da yok. Uyansa geri uyuyor. Ama gündüzleri resmen kendimi kesmek istiyorum. Çokkk memnuniyetsiz , hiçbir oyuncağı beğenmiyor. Ekran yok. Eskiden arada yemek yedirirken çok zorlarsa beni açardım ama haftalar önce tamamiyle kestik yani ondan kaynaklı olduğunu da düşünmüyorum. Ama eline bir oyuncak alsın oynamaya başlıyor sonra eliyle oyuncağı kırmak ister gibi sıkıp bağırıyor. Gurbetteyim kimse de yok yanımda. Olsa ne zaten geçen arkadaşa gittik hiçbir şey anlamadım sürekli tepemde, mızıklayıp duruyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum