imaddesi yigit454555 baroya gidip bazı evraklar toplaması lazım. Baroda kendisine istenilen evrakların listesini verirler. Ama çok zor oluyor. Fakirliğini ispat etmesi için ordan oraya belge toplamak için gitmesi gerek. Allah yardımcısı olsun 🤲🏼