Arkadaşlar öncelikle merhaba herkese. 1 haftadır antibiyotik kullanıyorum dolgulu dişim alttan çürümüş iltihap olmuş. Fakat 1 hafta olmasına rağmen ağrım asla azalmadı hatta bugun yutkunmakta zorlanıyorum. Boğazlarıma kadar indi sanırım. Böyle birşey yaşayan var mı neler yapmak lazım acaba?