[silindi] Eşim, annem ve teyzem paxera kullanıyorlar. Hiç bir yan etkisi yok. Ama, eşim mide bulantısı yapıyor, diyor.
Hiilyuss gencmom_ xnnxndndnnd ay deli ergenlikte 36 kiloyken bir takım sıkıntılar için kullandım ama kilo yaptı mı bilmiyorum max 40 kilo olmustum
gencmom_ Hiilyuss demek ki almışsın ben paxera özgüven eksikliğinden redepra kilo için verdi ama bakalım
gencmom_ [silindi] bana 10 verdi ama 10 gün sonra 10+10 olarak alıcam bende özgüven eksikliği el titremesi var
demiralpduman Eşim redepra kullanıyor panik atak için hem uyku yapıyor baya hemde evet kiloda aldı yani 😂
gencmom_ demiralpduman evet kiloda aldı yani Ay hadi inşallah amin amin amin 777 😂 şöyle 60 olsam yeter 38 kiloyum 🥲
[silindi] gencmom_ Aynen başta yarım olarak kullanım oluyor. Sonra tama geçiyorsun. Eşimde de ani sinir ve patlama oluyor. Sürekli trafikte olduğu için.