Herkese selamlar 26 günlük yenidoğan annesi olarak işin içinden çıkamıyorum yardımmmm
Birkaç gündür gündüzleri normal emip uyuyan bebeğim akşam olunca çıldırıyor, 1 saati bulan emmeler saat başı uyanmalar ve ağlama nöbetleri oluyor. Gaz sorunumuz da yok çok şükür ama hele ki geceleri saatte bir kalkıp yarım saat emzirmek çok yordu. Bu neden oluyor hep böyle mi olacak bilgisi olan varsa yazsın lütfen çok teşekkür ederim 🌸