SinemD_ İyi günler tatlış anneler , 1-2 haftalık hamilelik hissedilir mi ? Kaşık kasılmalarım , akıntılarım ve aşırı derece mide bulantısı koku hassasiyetim başladı. Psikolojik mi gerçekten hamilemiyim bilmiyorum. Böyle birşey yaşayan varmı ?
Ahlelele_Ahlelass SinemD_ 1 hafta çok erken gibi hissetmeniz zor psikolojik olabilir . 2 hafta sonra test yapın o zaman anlaşılır belki
tospikannesi_ SinemD_ hissedilmez diyemem şöyleki belirti olarak aşırı derece kasık ağrısı ve pembemsi yerleşme kanaması göğüs hassasiyeti olabilir ama bunlar adetten öncede olabilir o yüzden ayrıt etmek önemlidir ekstra sık idrara çıkma olacakta kendini gösterir ben adetime 10 gün kala hamile olduğunu anlamıştım ve test yaptığımda anında korkuyu çift çizgi görmüştüm normal adet döndüm dışında olan şeyler vardı mesela aşırı kasık ağrısı ağlıyordum wc den kalkamıyordum sık sık idrar hissi vardi ve tabiki göğsüme elleyemiyor hatta hatta dönemiyorum bile öyle hassastır ve ağırıyordu. Ama onun dışında koku hassasiyeti mide bulantısı 1 haftalıkken olmaz daha
SinemD_ tospikannesi_ göğüs hassasiyeti varmı bilmiyorum ama çok sık idrara çıkıyormuş o şikayeti de vardı arkadaşımın
SinemD_ Kendim için sormuyorum arkadaşlar çok yakın bir arkadaşım var bebeği olmuyor , bir sorun yok diyor doktor ama adet düzensizliği olduğu için bebeği olmıyordu. 1 haftadır bu şikayetleri varmış. Ben sizlere de danışmak istedim
Petitoos SinemD_ adetim bir gün gecikti hemen test yapmıştım görgüsüz gibi 😂 pozitif çıkmıştı ama normal adet öncesi belirtilerim vardı göğüslerde hafif ağrı, karın ağrısı gibi hatta kesin adet olucam demiştim hamileymişim. Koku hassasiyeti mide bulantısı o kadar erken başlar mı bilmiyorum benim 8. Haftamda başlamıştı