Arkadaşlar tam üç aydır kızımın gözleri arpacıkla dolu. Kullanmadığımız damla,krem kalmadı. Antibiyotik bile kullandık. Geçer gibi oldu. Yine geçmedi. Doktor şimdi tekrar antibiyotik başlatacak. Artık sinirim bozuldu. Psikolojim pert. Lütfen bildiğiniz tüm yöntemleri yazın. Hepsini tek tek deneyeceğim. Uygulayabildiklerimi tabii. 😭😭😭😭