Canım annelerim konuşmaktan kastım agulamak bir ayı dolmadan bizimle sürekli agulamaya başladı seslerimizi taklit ediyordu dördüncü aydan sonra bıraktı bir aydır sadece çığlık atıyor ağlamak değil çığlık arada dudaklarını bastırıp m yapıyor ama eski agularini özledim normal mi acaba bu durum sanki mutsuz gibi hissediyorum