8.5 aylık kızım var atak mıdır sıçrama mıdır artık neyse bir haftadır üzerimde. gece uyumuyor gündüz uyumuyor sürekli meme ve kucak istiyor. dinlenemeyince çok sinirli oluyorum bunaldım ne zaman geçicek bu dönem allah aşkına :( kızımı çok seviyorum isteyerek severek bakıyorum ama yalnız bakıyorum gurbetteyim çevrem yok arkadaşım yok çalışamıyorum da çok bunaldım. bugün yine uyuttum uyumadı yemek yesin diye oturduk bu sefer ağladı ama nasıl ağlamak fırlattı hep elindekileri ben de sinirlendim bağırdım çok korktu mahvoldum vicdanım sızlıyor. kendime sürekli hatırlatıyorum, onu severek doğurduğumu allahın bizlere emaneti olduğunu ama sabrımı zorluyor. içimi dökmek istedim rahatlarım belki diye