userbsss Kızlar ben baby vac aldım da bu ürün fantoma oluyor mu benım bir tek o ve şarjlı supurgem var 🥲
anneann userbsss userbsss süpürgenin düşük ayari varsa kullanin ama şöyle bende kullaniyordum daha sonra doktora sordum ve cok zararlı olduğunu ve haftada 2,3 defadan fazla kullanma dedi serum fizyolojik ile açmamı önerdi
eknbrc userbsss benim şarjlı süpürgeme olmuyor malesef😔 ama aşırı aşırı memnunum baby vac tan. Normal süpürge ile kullanıyorum
userbsss anneann sitesinde 1800 eat altı supurge dıyor fantomda 1500 watt mıs sanırım uygun bende cok kullanma taraftarı degılımde cok hastalık zamanlarında kullanıcaö