Herkese merhaba,
8 . Ayımıza girince bebeğim huy değiştirdi ve sürekli ağlama modunda geceleri de dahil bu durum beni çok yordu🥹 sürekli emmek istiyor ek gıdayı kabul etmiyor bende vermek istemiyorum emmeyi alışmaması için ve evde sürekli savaş halindeyiz bu durum yüzünden sizinde öyle miydi önerilerinizi bekliyorum.