Bebeğim 10 günlük oldu ama sütüm yetmiyor sanırım günde iki üç kere mama takviyesi yapıyoruz sütüm de öyle kendiliğinden akmıyor bazen bebeğim emdikten sonra ağzının kenarında damla damla görüyorum o kadar kendim sıktığımda da çok az az çıkıyor ama yetmediğini düşünüyorum 15 er dk her iki göğüste de dursa bittiğinde aranmaya devam ediyor ve sakinleşmiyor açlıktan mı gazdan mı neyden anlamıyorum zorlu ve stresli bi süreçmiş elimden geldiğince süt arttırıcı şeyler yemeye çalışıyorum ama sanırım stres ve uykusuzluktan artmıyor doyup doymadığını yetip yetmediğini nasıl anlarım nasıl sütüm artar bana tavsiyeleriniz var mı :( sarılığımız da var biraz