Bebeğim 10.5 aylık normalde her şeyi yiyen bir bebekti 4-5 gündür hiçbir şey yemek istemiyor sürekli aç olduğu için de memeye düştü, ek gıdadan o kadar çok doyuyordu ki günlük emmesi 2-3e düşmüştü normalde. Hiçbir şey yemeyip sürekli süt içince kakası da ishal gibi oldu günde 5 kere falan su gibi kaka yapıyor böyle resmen tekrar yenidoğan oldu sürekli memede sürekli kakalı 😕 başka hiçbir sorunu yok geziyor oynuyor. Bu yüzden diştendir diye düşünüyorum ama doğru mu düşünüyorum? Öyleyse ne kadar sürer sizce?