Kızlar
Bebeğim 16 günlük meme vermeden asla sakinleşmiyor ağlamaktan boğazını yırtıyor resmen
Ama
Aç değil
Altı temiz
Gazı çıkmış
Kolik değil
Kucakta sakinleştiriyoruz yürüyerek falan ama sabit kaldığımızda yeniden başlıyor
Kucakta uyusun diyorum kucağımda tutuyorum yine de meme istiyor
Memelerim artık isyan bayrağını çekti
Oturup kızçeyle bende bağıra bağıra ağlayacağım yani
Yardımcı olabilecek olan var mı