Ezoezo yigitalpannesi bizde crp 8 di ateş yoktu ona rağmen antibiyotik verdiler . Merak etme korkulacak birşey yok ama küvezdeki çocuklarla benim gittiğim hastanene ilgilenmiyordu . Çocuklar ağlıyordu hep . Yanlarına gidip bakan hemşire yoktu . İmkan varsa sende hastanende kal . Oda açsınlar .
Hohomoromu yigitalpannesi küveze alırlar genelde crp yüksekse antibiytk tedavisi baslanır 1 hafta veya 10 gün arasnda değişir ne yaptı size doktor
Nursma Benim kızımda vardı 6 gün kuvezde kaldı sadece ama sarılık da vardı bizde antibiyotik tedavisi alıyor diye biliyorum geçmiş olsun
Ozlem95 yigitalpannesi üzülmeyin bizimde üçüncü gün ateş şikayeti ile alındı yenidoğan yoğunbakıma 6 gün kaldı. bebeğiniz için yapıcağınız en iyi şey ona süt götürmek bunun içinde moralinizi yüksek tutun ki sütünüz kesilmesin 🌸
Nursma yigitalpannesi sütünüzü sağıp götürün sürekli ve mümkünse her gün ziyaretine gidin inanın uyuyor olsa bile biliyor yanında olduğunuzu ben kızıma ilk seslendiğimde gözünü açıp gülümsemişti. Herşey güzel olacak 🤗
Ozlem95 yigitalpannesi aslında ateşi daha yoldayken düştü üstünü çok örttğümğz için muhtemelen ama şansımız oldu bu erken teşhis edilmiş oldu bizim 24 çıkmıştı sizin kaçıncı güm farkedildi
Ozlem95 yigitalpannesi en az 7 gün kalıcak gibi düşünün sütünüzü de almaya başlarsa sizi emzirmeye de alırlar daha hızlı toparlar çok geçmiş olsun 🌸
Serifemrh Benim oğlum 10 gun kuvezde yatti. Sarilikta vardi. Crpsi cok yuksekti. Antibiyotik ile düşürdüler cok zor günlerdi ama gecti şükürler olsun.
yigitalpannesi Serifemrh kaç çıkmıştır crp bide kaç günlüktü çok sevindim Allah sana bağışlasın ayrıca oğluşunu 🙏
Ozlem95 yigitalpannesi AA çok iyi ben girerken bi bebekte enfeksiyon temizlendiği halde anne bebek uyumu sağlanamadığı için bebek anne sütünü almadığı için taburcu edemiyorlardı