Alimeehatun Merhaba bebeğim 3 gun sonra tam 7 aylik olicak ne babildama var ne diş varrr kilosu iyi ama donme ve yuvarlanma varr bu beni endiselendiriyo kitap okuyorum sarki soyluyorumm cok cok ama sesler cikariyo babildama yok diş te gelmedi daha
Prenses-annesi1 Alimeehatun babildamalar varda diş bizde de yok hala bi kaç haftaya çıkarır dişler dedi doktor bekliyorum hala 🫠
boralii Alimeehatun evet uzun zamandır var o ama her çocuğun gelişimi farklı oluyor. Mesela oğlum 10 ayı geçiyor sürünüyor hala emekleme durumunu yapmıyor 4 5 adım emekliyor zor geliyor sürünerek hızlı hızlı gidiyor. Eğer doktorunuz sorun görmemişse kendinizi üzüp diğer bebeklerle karşılaştırma yapmayın ❤️
Alimeehatun boralii yok yok daha gormedi babildama yokk oğlum sakin az ses cikariyo ama goz temasi sosyal gulumseme filan varr
ozik Alimeehatun 8. Ay civarı babıldıyordu. Ama diş ile babıldamanın bir bağlantısı yok yani. Dişi yok o yüzden babıldamıyor diye düşünöeyin.
ilenalemin kanalizzze59 babıldamadan kastınız ne acaba? Benimki de 6 aylık.desteksiz oturuyor.ses çıkarıyor kendince ama sesli gülme yok.eskiden dönerdi artık dönmüyor da.emekleme de yok.bunlar normal mi 6 aylık için acaba
kanalizzze59 ilenalemin babıldama şudur bazı kelime tekrarları babababa dededede mamamama nanana gibi Desteksiz benimkide oturuyor 5-6 aylıktan beri gülmeside var sesli ama geç başladı gülmeye Dönmesi için bol bol tummy time yaptırın derim benimki günde max 2-3 saat yerde vakit geçirir emzirip yere koyuyorum mesela yerde bi oraya sürünüyor bi diğer tarafa yuvarlanıyor sert zemin bebekler için daha iyi
kanalizzze59 ilenalemin birde benimki şişkoluğundan emekleyemiyor zaten emekleme bir gelişim göstergesi değil sizinkide kiloluysa o yüzden dönemiyor ve emekleyemiyor olabilir
ilenalemin kanalizzze59 tummy time sevmiyor hiç ya.evet biraz kilosuu var o etkili olabilir.bol bol yerde oturuyor desteksiz.onun dışında yatmayı hiç istemiyor.belki oturmayı öğrendiği için artık dönmüyor da olabilir. inşallah bir kay ay sesli gülmesini de duyarım ya çok istiyorum