Kızlar bebikim 15 ay 10 günlük şükür 3-4 gündür totişini kaldırıp bağımsız yürümeyi başarıyor 😁 elimde önceden aldığım cool Kids marka bir spor ayakkabı var (teşvik etmek için elinden tutup yürütmeye almıştık) fakat şuan bizim buralar kar, soğukk. Yere koyup koşsun yapmayacağım tabii ama illa ki dışarı çıktığımızda falan pekiştirmesi adına yürümesini destekleyeceğim. Bu durumda elimde olan sporla Kış çıkar mı? Bot alacağım ama almak gerekir mi? Hangi marka model tercih edebilirim? Deneyimlerinizi, bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸