sensar Probiyotik ve gaz damlası kullandığım halde bebeğim kakasını yapamıyor.2 gün yapmadığında rahatsız oluyor.Önceden kendisi yapabiliyordu .Kakası için probiyotik tavsiyesine ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim
melek3675 sensar sanırsam satıstan kalkmıs bana da arkadasım dedi bizimde bitti daha gidip bakmadım eczanelere trendyolda da cok pahalı