Zzzehra___ kumsal02 ben de merak ediyorum Bosch kalitesi çok güzel bunda nasıl alan varsa yazsa da öğrensek
2124 Ben arnica almıştım mağzada çalışan denedi hepsını cekım gücü arnıcanın iyiydi birde süpürme süresi daha uzundu memnunum da şimdilik
belismomsss24 Bende vestel s70 var çok memnunum hem çekimi çok güçlü ( halıyı kaldırıyor )hem de bir saat gidiyor şarzı. Boschla onun arasında kalmıştım s70i kampanyayla 5bin tlye almıştım iyi ki de almışım