Ksjajslalaafd Merhaba kızlar bugün sağlık ocağında ilk kez 3 aylık iğne yaptırdım daha önce spiral taktırmıştım durmadı kaydı çıkarttırdım bu yöntemi deneyim dedim kullanan varmı beni neler bekliyorrr ayrıca başka korunma yöntemi kullanmama gerek varmı