adm hediyenin büyüğü küçüğü olmaz, işe yaradıktan sonra hepsi olur ama mesela benim bebeğim 1,5 yaşında ve biberon emzik ya da ıslak mendil türü şeyler kullanmıyorum, yani ufak olan hediyeler de daha kapsamlı olursa daha iyi olur, diğer türlü benim ve benim gibi olanlar için bir anlamı olmayacaktır.