Kızlar hızlıca anlatıcam kızım 3 yaşında kreşe gidiyor Eylül ayından beri. Öğretmeni şu ana kadar çok seviyorduk kızıma özel bir ilgisi olduğunu hissediyordum çünkü sınıf fotoğrafı falan paylaşırken bütün çocukları bir karede paylaşır sonra benim kızımı tek başına tekrar paylaşır yada kendisi ile beraber paylaşır ve fotoğrafın altına güzel sözler yazardı. 2 gün önce kızım okula gitmedi geç kalktık akşam sınıf gurubunda öğretmeninin paylaştığı fotoğrafları açtım bak arkadaşların ne güzel eğlenmiş falan dedim bana öğretmenim bana vurdu dedi, aslında bunun kesinlikle mümkün olamayacağını bir şekilde düşünebilirdim çünkü kızıma sana kimse zarar veremez biri sana vurursa bağırırsa bana söyle diye sürekli temkinlerim o da bazen tepkimi görmek nazlanmak için şu bu bana vurdu bağırdı der. Üzerine konuşunca öyle bir şey olmadığını şaka yaptığını söyler. Ama bu sefer elbisesini üzerinden açıp omuzunu göstererek burama vurdu dedi. Kızımın vurma konusunda nazlanmış olabileceğini düşünürüm ama yer göstererek burama vurdu dediği zaman doğru söylediğini düşünerek okula gittim. Öğretmenle konuşmayı doğru bulmadım müdürün yanına gittim olanları anlattım doğrusu o da şok oldu bana ben kesinlikle takip edeceğim böyle birler kimse yapamaz kamera kayıtlarına bakacağım dedi , sonra şok oldum böyle bir şeyin olduğuna Rana’yı o kadar çok benimsiyor ki her yerde Rana diyor ben en son dayanamadım Rana senin akraban mı bu kadar Rana diyorsun dedim falan dedi. Bu gün tekrar aradı takip ettim Rana’ya olan davranışlarını da dikkatle izledim Rana ile piskolğumuz konuştu o da sizi arayacak fakat o da konuştuğuna şidette yönelik bir şey yok demiş. Kızımla tekrar bu konu hakkında konuşmak üzerine gitmek istemedim kızım da daha sonra böyle bir şey söylemedi soru sorduğum zaman hep güzel cevaplar verdi. Çocuklar bazen böyle şeyler iddia edebiliyorlar evet ama yer göstermesi çok kurcaladı aklımı aslında öğretmenin ilgisi alakası gerçekten çok iyi. Acaba oyun oynarken yada çocuklar aralarında tartışma yaparken onları öğretmen ayırdığı sırada omuzundan sert bir şekilde çektiyse kızım da bunu şidet olarak algılamış olabilir mi aklıma başka bir şey gelmiyor şuan çünkü okula da gitmek istiyor