deryaa_milena Ekim ayının başında taktırdım spirali bir hafta sonra kontrole de gitmiştim yerleşmiş dedi doktorum ama hala batma ve ağrı var. Sağımda hissediyorum yani. Normal mi böyle olması yoksa kaydığını mı gösterir ağrı batma olması?
Ranameryem deryaa_milena o ne demek ya bende yeni taktırdım fakat sipirali hiç hissetmedim bi sorun var gibi
deryaa_milena Ranameryem valla ilk günden beri hissediyorum alışma süreci olabilri diye bekliyorum geçmedi yarın kontrole gidicem
deryaa_milena Ranameryem iyiyim teşekkğr ederim batma devam ediyor doktoruma sordum kayması zayıf ihtimal diyor ama muayeneye gidicem pazartesi yine de.
BirerkekBirkiz deryaa_milena merhaba nasıl bir ağrınız var bende 21 ekimde taktırdım 21 kasımda adet oldum hala oluyorum on gündür aşırı kanamam var. Bide çok afedersiniz alt tarafımdan sanki bişe çıkacak gibi bi ağrı var sizdede böyle mi
deryaa_milena BirerkekBirkiz ilk adetim benim de çok yoğundu ama alt tarafta değil ben kasıkta hissediyorum direk. Sağ tarafta özellikle bi şey batıyo sanki bazen solda da oluyor
BirerkekBirkiz bicibici merhaba doktor üç ay dayan sonrası geçer dedi ikinci ayımdayım ve çok şükür azaldı agrılarım ama kanamam hala çok oluyor
BirerkekBirkiz bicibici ah geçmiş olsun bende kayma falan yok demişti doktor sadece alışma süreci demişti