kuzeycinarbaby Yapacak iseniz pijama aldınız mı kendinize ve bebişe evde mi stüdyoda mı çekim olacak planlariniz var mı
kelebegiminannesiyim kuzeycinarbaby ben yapmayı düşünüyorum. Az önce ben de böyle bir post açtım. Stüdyoda çektirmeyi düşünüyorum. Aile pijaması oraya ait bir şekilde
kuzeycinarbaby kelebegiminannesiyim görmedim canım 🙈 kıyafet yada pijama almıyorsun o zaman değil mi oraya ait orda giyeceksiniz bende gideceğim fakat pijama yok orda alacağım mecbur ama bebek için buldum fakat anne için bebek pijamasına uygun nereden renk renk uyumlu olarak bulabilirim acaba onu bilmiyorum inşallah içinize siner içimize siner 🥰
mom1900 Pijama ile fotoğraf çekip bunu paylaşanlar aşırı komik geliyor bana ya yılbaşı ağacının görüntüsünü seviyorum da ne bilim pijama komik yani 😂
kuzeycinarbaby mom1900 çizgili pijamalar bence hoş duruyor tabi renkler ve zevkler tartışılmaz kimisi sever kimisi sevmez ama bence çok hoş