Esra1202 Saçımi genelde tek renk kendim boyuyorum 5 cm kadar falan saç dibim uzadı bu ara aşırı kasiniyo küçük küçük yerleri. Boyamaya alıştığı için mi acaba.
hilalacar2104 Esra1202 ne kadar doğru bilmiyorum ama sanırım saçlar beyazlamaya baslayinca da kaşıntı oluyormuş 😂