Amaç YILBAŞI KUTLAMAK DEĞİL. Sadece çekirdek ailemle bir anı olsun istiyorum. Çekim yaptırmak istediğim yerde ailecek aynı pijamaları giydirip yılbaşı çekimi yaptırıyorlar. Ama tesettürlüyüm baş kısmını nasıl yaparım bilmiyorum. Günlük yazma(tülbent) bağlasam olmaz şal bağlasam olmaz 😃
Nasıl yapabilirim bir el atın bacınıza😃
Sizler de çekim yaptırmayı düşünüyor musunuz