Merhaba 38+4 gebeyim ilk kızımı 38+5 kendi sancım ile normal doğum yaptım. Şuanki bebekte gelişim geriliği var 3 hafta. Ve bugün kontrolde yatış verdiler suni sancı ile doğum yaptıralım dediler. Bende korkuyorum. Suni sancı cekmeye ragmen normal doğum olmazsa sezeryana dönerse diye o kadar saat o sancıyı boşa çekmiş olurum diye. Yani ne yapsam bilemedim hurma ananas squat vs denendi ama hafif bi ağrı olup geciyor ötesini göremedim. Suni sancı çekip kısa sürede normal doğum yapanlarınız varmı? Tüm yanları ile yazarmısınız tecrübelerinizi