Bebeğim 3.5 aylık ve işe dönüyorum. Evden çalışacağım. Salonda laptop alıp çalışırım evet fiziksel olarak ayrılmayacağım ama çocuğuma ilgim azalır diye çok stres oluyorum.
Bakıcı da arıyorum bulunca bakıcı ve kayınvalidem evde olacak çocukla ilgilenirler. Ben de varım. Ama sanki bebeğime kötülük ediyorum gibi stres içindeyim.
İşime geri dönmek benim için daha iyi bu arada çünkü mühendisim ve ara verirsem kariyerim kötü etkilenir bir de ciddi miktarda iyi kazanıyorum bunu da göz ardı edemiyorum.