20 aylık kızıma gece sürekli alışkanlık haline getirip mama içmek istediği için bıraktırmaya karar verdim çünkü 2-3 saatte bir mama diye ağlayarak uyanıyordu . Dün gece ilk defa yatarken mama bitmiş diyip içirmedim her zaman uyandığı saatte yine uyandı ağladı yok bitmiş dedim bi şekilde uyudu. Sonra 3 buçuk gibi bi daha uyandı 5 buçuğa kadar uyumadı bekledi ağladı sağa döndü sola döndü uyudu sonra sabah su diyerek kalktı su içti 9a kadar geri uyudu umarım böyle böyle alışır mı dersiniz