Lre Kızlar 3 gündür hiç emzirmedim, göğüslerim çok şişti ve acıyor böyle böyle süt geri gidecek mi? Bir tanıdığım süt birikmesinden kitle olmuştu ve yanlış tedaviden göğsü alındı kadının biraz felaket tellalı gibi oldum ama bıraktıranlar nasıl yaptınız?
bisusbe_ Lre bende bunu çok merak ediyorum yani bebeğim daha beş aylık emziriyorum ama ileride nasıl oluyor bırakmak gece bile emzirmesem göğsüm taş gibi oluyor sağsak tekrar süt üretiliyor ben de burda beklim
bisenakillisinzaten Lre Evet benimki de öyle olmuştu göğsün doldukça biraz rahatlayacak kadar sağ ama tamamen sağma. 3 4 saate ya da ne zaman doluyorsa o zaman sag. Lahana al haşla haşladıktan sonra buzluğa koy biraz soğusun soğuduktan sonra goguslerinin ucuna koy bayağı rahatlatıyor. Ben bu şekil yaparak 3-4 güne rahatlamıştım
Omeraslan Lre ben kademeli bıraktirdim. Ağrı sızı yaşamadım. Sütte birikmedi. Bence az az sağım yapın onun ağrısına dayanmaktansa, ve mastıt de olabilirsiniz. Az az sağarak bir iki haftalık gibi bir süreye yayın bence
Lre rachelgreen_ tam bilmiyorum ama süt birikmesi biriken sıvıyı çekmişler bu çekildiğinde yanlış tedavi olmuş sanırım ve ameliyat olmuş kadın .