esilamom02 Kızlar cidden en çok zorlandığım ay 8. Ayı sürekli ağlama huzursuz çığırma dişlerini gıcırdatma sanki kıtır kıtır yiyor eşim evde kaldı o bile çok kötü oldu oğlum ağlarken sürekli kucağına aldı gezdirdi odada yemek yedirmeye çalıştı yok olmadı sabah 7 de mamasını içti şuana kadar bişey yemedi ek gıda yaptım çığırdı almadı yemek istemiyor 4 tane dişimiz var kesici dişler çıkıyor acaba ondan dolayı iştahsız bir sürü oyuncağı var onlarla oynamayı bırak komidine gidiyor kabloları telefonu ne deseniz onları ağzına almaya çalışıyor şuana kadar bişey bile ağzına sürmedi uyku desen oda yok şuana kadar çok ağlıyor ya aç ya uyku diyorum uyutmaya çalışıyorum dalmıyor 45 dkdır sallıyorum yaşayan var mı
mrsjale esilamom02 oğlumun en zor atağı 8.aydı seni çok iyi anlıyorum biraz da uzun sürüyor ,sabretmekten başka çare yok maalesef. Evet dişlerin etkisi büyük . İnatlaşıp bişeyler yemek istemediğinde elinden geldiğince zorlama bence, yoksa daha da inat edecektir ve bunu alışkanlık edebilir . İyice acıktığında yer bişeyler . Reddetmediği gıdalar varsa bu süreçte biraz onlarla ilerleyebilirsin 🍀
esilamom02 mrsjale yoğurtlu meyve yaptım kendim onu da yemedi çorba yaptım az önce almadı yine mama yaptım verdim 200 içiyor 100 içti ondan başka bişey içmedi yemedide dişten yapıyor ama çok iştahsız çok üzülüyorum böyle yapınca sürekli ağlıyor kendi kendine gezdiriyorum olmuyor vallahi Allah sabır versin tüm annelere
mrsjale esilamom02 amin 🤲 yemediği zaman çok zor gerçekten , bazı dönemler benim oğlumda çok iştahsız oluyo , bende meme+mama veriyordum ,diş döneminde hiç istemiyordu o kadar iyi anlıyorum ki , . Umarım kısa sürede geçer bu durum 🍀