Dişleri çıkmış ama hala durmuyor. Diş kaşıyıcı aldım ne aldıysam fayda etmedi. Sürekli emmek istiyor emincede çok felâket bir şekilde ısırıyor dayanamıyorum. Bu gidişle memeden kesicem. Ayağım da sallıyorum sürekli. Asıl benim için sorun mememi artık koparıcak acıya daha dayanamıyorum. Benim gibi olan var mı tecrübelerinizi paylaşırmısınız. Nasıl ısırmasını engellicem. Birde bakıp gülüyor bana. 😑