Kızlar lohusaligim 15 Eylül’de bitti ama o gün hafif lekelenmem vardı 16 Eylül’de ise normalde adet kanamasi gibi bir haftalık kanamam oldu bitti 1-2 Ekim’de lekelenmem oldu sonra bir daha olmadım acaba adet mi oldum yoksa lohusaligin devamı miydi birde ilk adet ne zaman olunuyor