Kızlar ben bu banyo işini oturtamadım. Kızım 4 aylık önceki postumdaki yorumlardan yola çıkarak haftada 2-3 yaptırıyorum banyo ama mesela koltuk altı bacak kıvrımları gibi kıvrımlı yerleri net ve güzel temizleyemiyorum çünkü asla durmuyor ağlıyor sevmiyor banyoyu sonrasında ıslak mendili yıkayıp öyle üstünden geçiriyorum oraları siz nasıl yapıyorsunuz ne zaman rahat yıkayacağım kızımı. Küvet var filesiyle yıkamıyorum artık ne olur ne olmaz diye acaba şu vakumlu oturanlardan akıp banyoda mı yıkasam destekli oturtuyoruz ama o oturak için de erken mi ki. Sizler nasıl yapıyorsunuz bir fikir alsam tam temizlenmiyor gibi geliyor kızım